30TH SUMMER UNIVERSIADE 2019 NAPOLI - Weather observations for July 10, 2019

This page shows the real-time meteorological conditions observed in the Open Air Venues of the 30TH SUMMER UNIVERSIADE 2019 NAPOLI. The data observed in venues where a competition is taking place are updated every hour, whereas the one recorded in the training venues are updated every three hours.

Questa pagina mostra le condizioni meteorologiche osservate presso i campi di gioco outdoor della 30TH SUMMER UNIVERSIADE 2019 NAPOLI. I dati misurati presso i campi di gioco in cui è in atto una competizione ufficiale sono aggiornati con cadenza oraria; quelli, invece, registrati presso i siti in cui si svolgono allenamenti sono aggiornati con cadenza trioraria.

WARNING (05:55 PM): rain showers or thunderstorms (with possible hailfall and wind gusts) are expected in the next 15 minutes in in the inland of Salerno (Pagani-Nocera-Sarno)

Avviso per condizioni meteorologiche avverse (ore 17:55): rovesci di pioggia anche a carattere temporalesco (con possibili grandinate e raffiche di vento) sono attesi nei prossimi 10 minuti nell'entroterra salernitano (Pagani-Nocera-Sarno).

 

WARNING (05:20 PM): rain showers or thunderstorms (with possible hailfall and wind gusts) are expected in the next minutes in Salerno city

Avviso per condizioni meteorologiche avverse (ore 17:20): rovesci di pioggia anche a carattere temporalesco (con possibili grandinate e raffiche di vento) sono attesi nei prossimi minuti nell'area di Salerno.

 

WARNING (04:55 PM): rain showers or thunderstorms (with possible hailfall and wind gusts) are expected in the next one hour in Caserta and Naples areas.  

Avviso per condizioni meteorologiche avverse (ore 16:55): rovesci di pioggia anche a carattere temporalesco (con possibili grandinate e raffiche di vento) sono attesi nei prossimi 60 minuti nell'area di Caserta e Napoli.

 

WARNING (04:45 PM): rain showers or thunderstorms (with possible hailfall and wind gusts) are expected in the next one hour in Benevento and Avellino areas. In 

Avviso per condizioni meteorologiche avverse (ore 16:45): rovesci di pioggia anche a carattere temporalesco (con possibili grandinate e raffiche di vento) sono attesi nei prossimi 60 minuti nell'area di Benevento e di Avellino.

 

WEATHER CONDITIONS IN COMPETITION VENUES

Condizioni meteorologiche osservate presso i siti in cui è in corso una competizione ufficiale

 

Weather conditions observed at 10:30 PM in Stadio Arechi (FOOTBALL):

Air Temperature: 24.1°C

Relative Humidity: 64%

Atmospheric Pressure: 1008.5 hPa

Wind speed (average on 10-minutes): 4.3 knots from East

Wind Gust: 27.8 knots from SouthWestern

Rainfall accumulated in the last hour: 0 mm

 

ore 21